مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ

قلمی بر حادثه تروریستی تهران ...



رهبرم چه واژه‌ی زیبایی به کار بردند: ترقه بازی !!!

البته ترقه بازی سر شکستن هم دارد اما این خبیثان نفهمیدند که با دُمِ شیر نباید بازی کنند آن هم ترقه بازی !!!

 

در آن هفته‌ای که برخی مشغول پایکوبی و شادی و ... به واسطه پیروزی یک رنگ بودند و نه تفکر !!! سفر ترامپ به منطقه و خصوصاً عربستان بسیار تأمل‌برانگیز بود !!! و از ذهنم گذشت که احتمالاً اتفاقات جدیدی در راه است و این اتفاق حتماً یک تست است !!! آن هم تستی که در وهله‌ی اول روانی است و دوم اخلاقی و گرفتن بازخورد آن در کشور و سوم امنیتی !!!

 

تاریخ ثابت کرده که سازش با دشمن نتیجه‌ای جز خفت و خواری ندارد و فکر نمی‌کنم این داعشیان اگر ورود کنند به ادامه این عملیات‌های تروریستی در زمان اجرا سئوال کنند طرفدار کدام رنگی ؟!! اهل رقص و آوازی یا هیئت ؟!! یا اصلاً نماز می‌خوانی یا نه؟!! و ...

اما یک چیز را خوب می‌دانم و آن اینکه مقاومت در هر حال پیروز است حتی اگر ظاهر آن شکست باشد مثل قیام سردار کربلا !!!

و می‌دانم با گربه بغل کردن و عشق ورزیدن به سگ‌های زینتی و یا ناخن‌های لاک زده و غیره نمی‌توان مقاوم خوبی بود اما قربانی خوبی چرا !!! قربانی غفلت !!!

 

و فکر می‌کنم سینه‌چاکان رنگ‌ها هم چشم امیدشان برای ثبات امنیت به مدافعان حرم و بسیجیان و پاسداران عزیز است.

 

و البته به نظرم علیرغم برخی نظرها بروزِ حادثه‌ی دیروز در مجلس حتماً خیریتی برای مردم شریف کشور خواهد داشت !!! تا شاید برخی از سینه‌چاکان رنگ‌ و آزادی و مذاکره و ... که به نوعی تصمیم‌گیر برای مردم شده‌اند، با احساس خطر، بهتر و درست‌تر تصمیم‌گیری کنند و به جای ریشخند به نصایح و فرامین رهبری کمر به اجرا ببندند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۸
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی