مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

قلمی بر آزادسازی شهر موصل

یک وقت‌هایی فیلم‌هایی را تماشا می‌کنیم که سینمای هالیوود از سربازان آمریکایی که در کشورهای مختلفی مانند ویتنام، عراق، افغانستان، کوبا و غیره مشغول جنگ بوده‌اند، ساخته‌اند و این جنگ‌ها را که در راستای ماجراجویی و جنایات دولت آمریکا و کشتار مردم بوده به شکلی عظیم جلوه می‌دهند تا مردم تحت تاثیر قرار بگیرند به گونه‌ای که مردم و دولت آمریکا چه حمایت‌هایی که از سربازانشان می‌کنند!!


بعد؛ یک وقت‌هایی می‌بینیم یا می‌شنویم که اشخاصی یا گروه‌هایی به عزیزانی که جان خود را برای حفظ حریم اهل بیت سلام الله علیها و دور کردن خطر و خط مقدم مبارزه از کشور عزیزمان ایران گذاشته‌اند، کم لطفی می‌کنند و به ارکان‌های نظام اسلامی مانند بسیج و سپاه خدشه وارد می‌کنند. انسان بسیار تعجب می‌کند و جای سئوال است که چه رمزی پشت این ماجراها است که حتی احترامی که دشمنان ما برای این مدافعان و سرداران ما قائلند و ترس و وحشتی که از آنان دارند را نمی‌بیند.


بگذریم ...

خبر پیروزی مدافعان حرم در هفته‌های گذشته چه در سوریه و چه در عراق خصوصاً آزادی شهر موصل برای هر مسلمان واقعی مسرت‌بخش است و جای شکرگذاری دارد.

به امید نابودی کامل آل استکبار، آل صهیونیست، آل سعود، آل تکفیر و آرزوی آگاهی عقلانی ساده‌دلان ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی