مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

شهادت هنر مردان بزرگی است مانند شهید مصطفی چمران

مردی آنقدر بزرگ که با اتکا به ایمان به خدای بزرگ و با توکل به او و به خاطر رسالت بزرگی که بر دوشش گذاشته و با استعانت از بزرگ‌مرد شیعه، بی‌همتای انسانیت، علی (ع)، و در راه بزرگ‌شهید عالم خلقت، حسین (ع)، در دریای مرگ شنا می‌کند و در طوفان‌های حوادث غرق می‌شود و با اژدهای مرگ پنجه در می‌افکند و با شمشیر شهادت سینه ظلم و کفر را می‌درد و در مقابل همه عالم می‌ایستد و با اراده آهنین جبر زمان را به خاک می‌ساید تا به شهادت، ساحل نجات برسد.

چه زندگی عاشقانه‌ای، چه قربانی زیبایی، چه شهادتی و چه داستان شورانگیزی ...



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۲
رضا محمدیان

خدایا، روزهای پر از برکت ماه میهمانی‌ات فرا رسیده است، در گذران این روزها، رحمت تو وسیع و پاهای شیطان در غل و زنجیر، پس ما مانده‌ایم و نفس‌مان ...

در این ماه پر از رحمت کاش سبکبار برای پرواز و سیر در آسمان و سیر در کلام پر از نور قرآن شویم، کاش نورانی شویم چرا که برای غرق شدن در کلمات نور باید نورانی بود ...

خدایا، ما را در مهمترین مسیر زندگی‌مان، یعنی بندگی کردن و کسب معرفت یاری‌ کن ...

خدایا، در این ماه پر از کرامت، اخلاص، تقوا و معرفت را به ما ارزانی بدار ...



دانلود نرم‌افزار آندروید رمضان میعاد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۴
رضا محمدیان

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند. و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره های معنوی امت را با شکوهی هر چه تمام تر در کشور برافراشتند.
سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید؛ و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می نیوشید و پاسخ می گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.
و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سیدعلی خامنه ای
 26 خرداد 1394

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۱
رضا محمدیان

میلاد حضرت حجت (عج)، تمام کننده راه حق و تصویر تمام و کمال عدل الهی، که با ولادتش نهایت برکت آسمان بر زمین نازل شد، مبارک و ظهورشان نزدیک ان‌شاءاله ...

حضرت امام (ره) قطعاً با امید زمینه‌سازی برای ظهور، پایه‌گذاری بزرگترین انقلاب جهان از نظر ماهیت و کیفیت را در 15 خرداد 42 آغاز کرد و تا 14 خرداد سال 68 تمام توان خود را در راه‌اندازی حکومتی اسلامی شیعی و پایداری و مقاومت و الگوسازی آن برای سایر دولت‌ها و ملت‌های مسلمان به کار برد؛ باشد که مورد قبول حق تعالی و خوشنودی دل امام زمان (عج) باشد و قطعاً یاد و خاطره امام (ره) در تمام تاریخ زنده خواهد ماند.

به طور قطع از بهترین درخواست‌ها و دعاها در این ماه‌های مبارک و اعیاد فرخنده به ویژه عید نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت دعای فرج آقاست تا ان‌شاءاله با ظهورش ریشه جباران، ستمگران، مستکبران، صهیونیست، داعش و غیره برچیده شده و جهانی به مصداق گلستان و مدینه فاضله ایجاد گردد.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۵۶
رضا محمدیان

میلاد علی اکبر (ع)، جوانِ امام حسین (ع) مبارک. همان که تصویری دوباره از آخرین پیامبر بشریت است. همان که در رزم همانند علی (ع) می‌جنگد و عاشورا با یا علی گفتنش محشری بر پا کرد. همان که فاطمی‌وار عروج کرد و به لقای حضرتش رسید. همان که نامش یادآور همه اسلام است، سیمایش و رفتارش پر از نشانه‌های محمد (ص) و نقطه عطفِ بودنش، آفرییننده همه دلیل بودن یعنی کربلاست ...




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۹
رضا محمدیان