مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

شهادت شاید آرزویی زبانی برای هر کسی که با نام حسین (ع) آشناست باشد اما در عمل و لحظه انتخابِ آن، اشخاصی که به یقین عشق اربابشان رسیده‌اند جدا می‌شوند و شهادت 14 نفر از بهترین‌ جوانان این شهر در واقعه بمب‌گذاری حسینیه کانون فرهنگی رهپویان وصال به مصداق همین کلام است که عاشقان حسین با نام حسین در راه حسین به آغازی جاودان می‌رسند...



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۴
رضا محمدیان

امروز میلاد دختر پیامبر است؛ میلاد گل زیبای خلقت، ریحانه نبی، دردانه علی، نور الهی و جمال خداوندی است. میلاد بانوی عشق است میلاد نوری است که خدای عزوجل آسمان و زمین و ماه تابان و مهر درخشان و فلک چرخان و دریاى روان را به خاطر وجود او و دوستى وی و خانواده‌اش آفریده است.

آری امروز میلاد برترین، گرامی‌ترین و زیباترین خلق خداست؛ میلاد بانوی بزرگواری است که تا ابد بسانش در زمین نخواهد آمد آنکه وجودش همه از عشق بود و محبت خدا ...



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۱۴
رضا محمدیان

سال نو مبارک؛ ساده‌ترین جمله‌ای که در ابتدای سال نو همه به هم با خوشحالی می‌گویند و آرزوی خوشبختی و داشتن سالی با برکت برای هم می‌کنند.

تفکر در مورد دعای اول سال نیز جای تامل دارد آنجا که می‌گوید "یا مقلب القلوب و الابصار" ای خدایی که تحول قلب‌ها به سمت صداقت و راستی و خوبی به دست توست و "یا مدبر اللیل و النهار" به معنای ای خدایی که تدبیر و قضا و قدر روز و شب زندگیمان به دست توست و "یا محول الحول و الاحوال" ای خدایی که حالت‌ها و نجات از دست شیطان با کمک توست و نهایتاً "حوّل حالنا الی احسن الحال" که طبیعی است وقتی خوبی و صداقت و اخلاق حاکم باشد حتماً بهترین احوال بر زندگی حاکم خواهد شد.

و قطعاً در جامعه نیز راستی و صداقت و اخلاق منشا اثر خیر می‌تواند باشد و از آنجایی که یکی از بحران‌های جامعه امروز دروغ و بستن افترا و غیبت و تهمت شده و متاسفانه زشتی خود را از دست داده که به طور حتم چنین اعمالی موجب کم شدن خیر و برکت در جامعه و زمینه‌ساز گناهان دیگر است می‌بایستی در ابتدای سال به معنای واقعی برای تمام جامعه خوب بودن را آرزو کرد تا عاقبت به خیری و برکت حاکم گردد.

به امید سالی پر خیر و برکت برای تمام مسلمانان خصوصاً شیعیان و آرزوی نابودی و رسوایی دشمنان خصوصاً صهیونیست، تکفیریون و ایادی استکبار در سال جدید ...


 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۰۸
رضا محمدیان