مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

محرم که می‌شود لباس مشکی‌هایمان به‌سان لباس احرام، ما را محرم می‌کند و بر می‌انگیزاند از درونمان حرارت عشقی را که خدا در وجودمان به ودیعه گذاشته است و اشک بر روضه‌ی آقا تطهیرمان می‌کند و آماده بزرگترین کلاس درس تاریخ می‌شویم ...

آماده‌ برای رسیدن، آماده برای عاشق شدن و ظرف وجودمان آماده می‌شود برای لبریز شدن، لبریز شدن از عشق، از محبت، از صفا، از ادب، از ایثار و از همه‌ی آنچه خاندان پیامبر (ص) به عاشورائیان ارزانی داشتند.

... ان‌شااله ما را نیز در خیل کربلائیان راه دهند ...



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۵۸
رضا محمدیان


بارها شنیده‌ایم این سخن پیامبر اکرم (ص) را "که هرکس بشنود صدای مسلمانی را که فریاد می‌زند: مسلمانان به فریادم برسید و او را کمک نکند، دیگر مسلمان نیست."

 

اما ظاهراً چه مسلمان و غیر مسلمان در برابر فریادهای کودکان و زنان و مردان میانمار کور و کر شده‌اند ...

جالب است که نه تنها نهادها و سازمان‌های بین‌المللی هیچ واکنشی به جنایات این چند روزه نشان نمی‌دهند دولت‌های اسلامی هم ظاهراً سکوت را به هر گونه موضع‌گیری ترجیح دادند.

فکر می‌کردم، گفتم نکند چون این مردم مظلوم مسلمان در کشوری بسیار کوچک که حتی در نقشه هم دیده نمی‌شود و در فقر و بدون امکانات و روابط زندگی می‌کنند وجودشان و یا دردشان برای کسی اهمیت ندارد و اصلاً بود و نبودشان !!!

و نکند علاوه بر آن روایت بالا همه فراموش کرده باشیم که انسان‌ها در درگاه الهی فرقی با هم ندارند و صرفاً تقوا، اخلاق و معنویات است که ایجاد تفاوت ابدی می‌کند. کما اینکه در قرآن می‌فرماید: إنَّ أکرمکم عندالله أتقاکُم

پس باید دعا کنیم لااقل دولت‌مردان کشورهای مسلمان و سازمان کنفرانس اسلامی به دور از شعار، یک بار برای همیشه اقدامی عملی و در صورت نیاز برخورد نظامی لازم جهت حل همیشگی مشکل این مردم را انجام دهند.

 

رضا محمدیان

15 شهریور 1396


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۷
رضا محمدیان


خیلی‌ها مدعی‌اند اما محسن حججی با بی‌ادعایی خیلی چیزها را ثابت کرد!!!

و دوباره یادم افتاد به آخرین دعایش:

"ان‌شاءاله شهادتم صدق گفتارم را گواهی می‌دهد"

و چه اتفاق جالبی که پیکر مطهرش در آستانه روز عرفه روزی که سید شهیدان، سردار شهیدان کرب و بلا از حجاز با دعای وداع عرفه به قربانگاه عاشقی رفت، به حزب‌الله تحویل داده شد و به میهن باز خواهد گشت.

 

رضا محمدیان

9 شهریور 1396

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۰
رضا محمدیان

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد و توفیقی حاصل شد تا چهار سال از عمر خود را با پشتوانه اعتماد مردم در کنارشان و با همراهی‌شان در جهت ساختن شیرازی بهتر و زیباتر در شورای اسلامی شهر شیراز در کنار دیگر همکارانم خدمت کنم.

در طول این چهار سال به عنوان رئیس کمیسیون عمران تمام تلاش خود را به کار بردم تا فاصله شهر زیبای شیراز را با سایر کلان‌شهرها کاهش دهم و شیراز را به جایگاه واقعی‌اش برسانم.

البته باید گفت که شهر در ابتدای مسیر توسعه است و هنوز راه درازی در پیش است تا شیراز به جایگاه اصلی خود و آن شهری که شایسته‌ی مردمان شریفش است، برسد.

گفتنی است در سال‌های 94 و 95 در زمینه تعریف ردیف‌های اعتباری عمرانی و پروژه‌های عمرانی پس از تهران رتبه نخست را داشتیم؛ همچنان که با گذری در شهر و مناطق مختلف حجم پروژه‌های اجرا شده در تمامی نقاط شهر کاملاً مشهود است. در این راستا از شهردار شیراز، تمامی مدیران شهرداری، دستگاه‌های خدمات رسان که در طول این مدت همکاری کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امیدوارم شهردار آینده شهر و برگزیدگان مردم در شورای پنجم در راستای منافع مردم و با ادامه این روند در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر شیراز و رشد و شکوفایی این شهر تلاش نمایند و برایشان آرزوی توفیق دارم.

در پایان خدمت شهروندان عزیز شیرازی عرض می‌کنم اگر در این مسیر قصوری از طرف اینجانب صورت گرفته ناشی از سهل‌انگاری نبوده و از صمیم قلب تقاضای بخشش می‌نمایم.

 

یا علی

رضا محمدیان

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در دور چهارم

96/06/01

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۰۰
رضا محمدیان