مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ

از مهندس رضـا محمدیان حمایت می‌کنیم...

گزافه نیست اگر بگویند شیراز عروس ایران است که خاکش شاهراه تمدن پارس بوده و آسمانش مزین به گنبد فیروزه‌ای امام‌زادگان است؛ دامنش زمردفام از باغ‌های خرم بوده و هوایش مطبوع از طبع لطیف شاعران است و به تعبیر رهبر فرزانه‌ی انقلاب: "شیراز در تمامی دوران‌ها در نگرش مردمان در قله قرار گرفته است."

نگاه داشتن شیراز  با جمعیتی بیش از یک و نیم میلیون نفر بر قله‌ی افتخار مسئولیتی بزرگ است و نیازمند مدیرانی محک‌خورده که در دیدن فرصت‌ها تیزبین باشند و در جامه‌ی عمل پوشاندن به آرزوها خوش‌نیت و باتجربه.  مدیرانی که همه‌ی اندوخته‌هایشان را در کاسه‌ی مشارکت بگذارند و دست مردان آبدیده‌ی رزوگار را به گرمی بفشارند.

حال که بعد از چهار دهه از عمر انقلاب، مشارکت شهروندان برای تعیین سرنوشت شهرشان بر درخت شوراها به ثمر نشسته است، وقت آن است که بیش از پیش به این ثمره‌ی مبارک بها دهیم و کسانی را انتخاب کنیم که تنها دغدغه‌شان بازگرداندن افتخار به شیراز است و کوله‌بارشان تجربه است و سرمایه‌شان تعهد و تخصص.  

مهندس رضا محمدیان فرزند شیراز است؛ جوانی از نسل انقلاب که در مکتب اخلاص و تعهد پا گرفته و دغدغه‌اش شیراز است، شیرازی شایسته‌ی مردمان صمیمی‌ و قدرشناسش. او ایمان دارد که تجربه‌هایش در سایه‌ی حضرت حق، چراغ راهش خواهد بود. همت والای او بوده که دوستانی چون خودش را در کنارش قرار داده تا مردم این شهر را از حضور یکی از مردان محک خورده‌ی شیراز آگاه سازند؛ موفقیت‌ در عرصه‌ی مدیریت فرهنگی و عمرانی شهر و  گذشته‌ی پاکِ او بوده که همراهانش را مصمم ساخته دست او را به یاری بفشارند و در چهارمین دوره‌ی انتخابات شورای شهر حامی‌اش باشند. از یاد نبریم که شیراز جامه‌ای نو می‌خواهد و دست به دست کسی بدهیم که طرحی نو در اندیشه دارد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی