مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ق.ظ

آخرین تحولات غزه ...

از روز سه شنبه 17 تیر ماه ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات هوایی گسترده‌ای را تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد که با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» رو به رو شد. در ادامه این تجاوزات با شروع حملات زمینی بر حجم حملات افزوده شد به طوری که این تجاوزات تا امروز بیش از 1800 شهید و بیش از 9000 مجروح بر جای گذاشته است. بنا بر آمار یونیسف، 400 کودک فلسطینی در این حملات جان خود را از دست داده‌اند.




روز سی و یکم از نبرد غزه در حالی آغاز شده است که طرفین همچنان در حال مذاکره برای رسیدن به آتش‌بس دائم هستند و این در شرایطی است که آتش‌بس 72 ساعته که از سه شنبه آغاز شده در حال پایان یافتن است.

خبرها حاکی از این است که مقامات صهیونیست امروز چهارشنبه با تمدید آتش‌بس موجود با مقاومت اسلامی فلسطین موافقت کردند. همچنین گفته شده طرف صهیونیستی به چند شرط مقاومت از جمله پایان محاصره غزه تن داده است.

خبرگزاری رویترز اعلام کرده که یک منبع صهیونیست که می‌خواست ناشناس بماند به خبرنگار رویترز گفته است که «اسرائیل آمادگی خود را برای تمدید آتش‌بس بر اساس شرایط آتش‌بس فعلی اعلام کرده است.»

برخی رسانه‌های صهیونیست از جمله اسرائیل نیوزفید گزارش دادند که این تمدید آتش‌بس، حداقل تا روز دوشنبه خواهد بود.

آتش‌بس موجود که به پیشنهاد مصر مورد بررسی و قبول طرفین قرار گرفت، از روز سه‌شنبه اجرایی شده است.

اما در این میان موسی ابومرزوق معاون رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که توافقی برای تمدید آتش‌بس در غزه صورت نگرفته است.

همچنین فرمانده میدانی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت‌وگو با تلویزیون المیادین گفت: القسام هرگز توافقی که شروط مقاومت را تامین نکند، نمی‌پذیرد. این فرمانده مقاومت تصریح کرد که گردان‌های القسام آماده‌اند تا پس از پایان آتش‌بس هم به مقابله با اشغالگران ادامه دهند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۶
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی