مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

‌سی و سومین روز دفاع در غزه

با پایان یافتن آتش‌بس 72 ساعته ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به چندین منطقه در نوار غزه حمله کرد. در شدیدترین این حملات مسجد «حسن البناء» واقع در «حی الزیتون» چندین بار بمباران و به صورت کامل تخریب شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین مسجد «القسام» در «النصیرات» واقع در مرکز غزه را بمباران و آن را تخریب کردند، زمین‌های زراعی این منطقه نیز مورد هدف قرار گرفت.

علاوه بر این به چند منزل در جنوب و شمال نوار غزه نیز حمله شد و یک فلسطینی در نابلس کرانه باختری در اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. این حملات در حالی امروز انجام شد که دیروز جمعه آتش‌بس 72 ساعته به پایان رسید و امروز تلاش برای یک آتش‌بس طولانی‌تر در قاهره ادامه دارد.



با وجود ادامه مذاکرات آتش‌بس در قاهره یک نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل از شورای امنیت درخواست کرده که با صدور قطعنامه‌ای دستور خلع سلاح حماس را بدهد و ضمن محکوم کردن این جنبش، آن را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند.

پیش از این هم یکی از اعضای هیئت فلسطینی مذاکرات آتش‌بس در قاهره در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفته بود که  طرف اسرائیلی با دخیل کردن موضوع تبادل اسرا در مذاکرات آتش‌بس از مصر خواسته آتش‌بس در نوار غزه را با موافقت بر تبادل 25 اسیر و 18 شهید فلسطینی با جسد 2 نظامی اسرائیلی تضمین کند. که نمایندگان حماس این پیشنهاد را نپذیرفته‌اند و اعلام کردند همانطور که از قبل اعلام شده است مسئله تبادل اسرا خارج از مذاکرات آتش‌بس است و به آن ارتباطی ندارد.

ابوزهری، سخنگوی جنبش حماس نیز در طی یک کنفرانس خبری اظهار داشت: پیشنهادات اسرائیل در طی مذاکرات در قاهره هیچ یک از خواسته‌های مقاومت را اجابت نکرده است و عداوت اسرائیل موجب عدم تمدید آتش بس شد و از این به بعد تمامی گزینه‌های مقاومت بر روی میز است و در همین حال به مذاکرات هم ادامه خواهیم داد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی