مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ق.ظ

به بهانه سرنگونی پهپاد اسرائیلی

چند روز پیش خبری با تیتر سرنگونی پهپاد اسرائیلی در نزدیکی نطنز، اصلی‌ترین تاسیسات غنی‌سازی اورانیوم ایران، توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه بر روی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها رفت که بارقه‌ای از نشانه‌های توانمندی ایران را برایمان به ارمغان آورد و همگان را معترف به توان موشکی سپاه ایران کرد ... که این تنها نشانه‌ای کوچک از مجموعه تلاش‌هایی است که پایانی بر آن متصور نیست.

هرچند آنچه پیش آمد همان بود که می‌بایست و در ظن و گمان ایرانیان جز این نبود اما فریاد "خدا قوت" ما نیرویشان را مضاعف می‌کند ... ان‌شاءاله. 

تا نه تنها خودمان بدانیم که جهانیان بدانند ایران بر پایه ملتی استوار است که انقلابشان را دوست می‌دارند. و اسرائیل نیز بداند که پاسخ ایران چه سپاه، چه ارتش و چه دیگر نیروهای مسلح آن به تجاوزات اسرائیل همان پاسخ سرلشگر جعفری است در پاسخ به پرسش خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه اگر هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران شود و ۱۰ بمب خود را بر روی شهر شما بریزد با چه می‌خواهید این هواپیما را منهدم کنید؟ که گفت: مهم نیست که این هواپیما چند عدد بمب و کجا می‌ریزد؛ مهم این است که موقع برگشت این هواپیما، اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید.


                                      

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی