مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

پیروزی مقاومت فلسطین را گرامی می‌داریم ...

انتشار خبر موافقت تل‌آویو با برقراری آتش‌بش طولانی‌مدت در نوار غزه امید را در دل‌ها زنده کرد و بار دیگر طعم شیرین پیروزی مقاومت را به کام همه ملت‌های مسلمان چشاند و پیروزی بزرگ دیگری را برای محور مقاومت در تاریخ نبرد مقدس با اشغالگران قدس ثبت کرد.

پیروزی‌ای که تنها رمز آن مقاومت است. مقاومتی در برابر 51 روز جنگ نابرابر، مقاومتی در برابر طولانی‌ترین جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها.

غزه امروز پس از حدود 50 روز ایستادگی در برابر تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و صبر و شکیبایی در برابر کشته شدن مردم از زنان و کودکان بی‌گناه گرفته تا فرماندهان خود غرق در شادی و سرور است.

ارمغان این پیروزی دستیابی مقاومت اسلامی فلسطین به بخشی از خواسته‌های خود است که پیش از این صهیونیست‌ها حاضر به قبول آن‌ها نبودند. ضمن اینکه هیچ اثری هم از خواسته اصلی صهیونیست‌ها یعنی خلع سلاح مقاومت در توافق آتش‌بس دیده نمی‌شود. در حالی که 2 ماه قبل رژیم صهیونیستی با هدف خلع سلاح نیروهای مقاومت فلسطینی حمله به نوار غزه را آغاز کرد و امروز مجبور به پذیرفتن آتش‌بس گردید.

و همه شاهد بودند که سرانجام این رژیم صهیونیستی بود که در مقابل اراده پولادین مردم و دلاورمردان مقاومت به زانو در آمد و با شکستی خفت بار مجبور به عقب‌نشینی شد.

گفتنی است نمایندگان فلسطینی و رژیم‌صهیونیستی روز سه‌شنبه بر سر آتش‌بس نامحدودی به توافق رسیدند که مفاد آن شامل بازگشایی گذرگاه‌های مرزی، افزایش محدوده ماهیگیری، مذاکرات بر سر آزادی اسرا و بازگشایی بندر غزه و احداث فرودگاه می‌باشد.

پیروزی مقاومت فلسطینی در شرایطی که رژیم‌های مصر و سعودی عملاً در کنار رژیم صهیونیستی قرار داشتند، از ارزش بسیار بالایی برخوردار است چرا که آنچه سرنوشت این جنگ را رقم زد، مقاومت طرف فلسطینی بود نه طرح‌های سیاسی طرف‌های غربی- عربی.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی