مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۷ ب.ظ

نوروز 1394 مبارک...

خدایا! سپاس، سپاس برای گذراندن روزهای در حال گذر دنیا...

نوروز لحظه‌ای است برای آغاز، آغاز سال جدید، آغاز کار یک ملت. اما در این سال جدید این آغاز همگانی به نور فاطمی متجلی است؛ پس بهار را با یاد او آغاز می‌کنیم چرا که تمام هستی قطره‌ای است از دریای بیکران عطوفت فاطمی؛ پس امسال را با یاد و استعانت از او آغاز می‌کنیم و برای پیمودن این راه عظیم همه با نوای یا علی(ع) به پا می‌خیزیم تا شهری در اوج در همه زمینه‌ها بسازیم و این مهم محقق نخواهد شد جز با همکاری و همدلی مردم و مسئولین.

با توجه به مسائل شایان اهمیت در راستای پیشبرد هرچه افزون‌تر شهر شیراز در حوزه‌های مذهبی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و غیره و به منظور بالفعل نمودن پتانسیل‌های بالقوه شهر شیراز که مهمترین آن‌ها عبارتند از: حضور با برکت بیش از یکصد امامزاده واجب‌التکریم و لقب سومین حرم اهل بیت (ع)، حضور پررنگ شهر شیراز در اعصار پیشین تاریخی که موجب وجود اماکن تاریخی و باستانی متعددی در این سرزمین شده است، همچنین قرار گرفتن شهر شیراز در موقعیت مناسب جغرافیایی از نظر فصول مختلف سال که باعث وجود منابع و مناظر طبیعی شهر شیراز می‌گردد، برخورداری شهر شیراز از اماکن گردشکری و فضاهای سبز بسیار، وجود فضای کسب و کار و درآمد و حضور افراد نخبه و مستعد و تحصیل کرده در شهر شیراز می‌بایست همه مردم و مسئولین دست به دست هم دهند و با استعانت از پروردگار عالم در راه پیشبرد این شهر در تمامی زمینه‌ها قدم بردارند.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی