مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی
دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ق.ظ

قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران گرامی باد...



چهل و سومین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد از بامداد دیروز (یکشنبه) در سالن فوروم شهر لُس آنجلس آغاز شده بود که تیم ملی کشورمان در دیدار نهایی به مصاف آمریکا رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 3 مقابل حریف به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

آزادکاران کشورمان که در سه دیدار مرحله گروهی نیز به ترتیب با نتایج 8 بر صفر، 7 بر یک و 7 بر یک مقابل بلاروس، ترکیه و آذربایجان به پیروزی دست یافته بودند با کسب عنوان قهرمانی، ششمین قهرمانی ایران در این رقابت ها را رقم زدند. تیم ملی کشورمان در سه دوره قبلی این مسابقات هم قهرمان شده بود.



گفتنی است در پی این قهرمانی مقتدرانه، رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام قهرمانی جام جهانی را به کشتی‌گیران و دست اندرکاران تیم ملی کشتی آزاد کشور عزیزمان ایران تبریک می‌گویم و از اینکه فرزندانمان توانستند بار دیگر در عرصه بین‌المللی برای این ملت شریف افتخارآفرینی کنند خدا را شکر می‌کنم.
سیّدعلی خامنه‌ای


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
رضا محمدیان

نظرات  (۱)

زنده باد ایران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی