مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی

pic-shora

بسمه‌تعالی

هر دم از این باغ بری می‌رسد

تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد

 چندی پیش خبر جدید تصمیم وزارت ارتباطات و فناوری مبنی بر اینکه پنج شهر ارومیه، اصفهان، تبریز، تهران و مشهد به عنوان پایلوت شهرهای هوشمند کشور انتخاب شده و مقرر گردیده با بودجه دولتی طی چند سال آینده زیرساخت‌های لازم در این شهرها ایجاد گردد، منتشر شد و متاسفانه باز هم طبق معمول اسم شیراز در بین کلان‌شهرها به چشم نمی‌خورد، جای تعجب است  شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام صرفاً در کارهای آزمایشی دولت مانند پزشک خانواده و یا عدم ثبات مدیریت و غیره کاربرد دارد و در طرح‌های ویژه مانند اختصاص اعتبارات شهرهای هوشمند و یا توزیع بنزین یورو 4 که هم‌اکنون در هفت کلان شهر در حال انجام است و یا اعتبارات زیست‌محیطی و یا احیای دریاچه پریشان و مهارلو و غیره سهمی ندارد.

به عنوان یک شهروند از مدیریت محترم استان و نمایندگان محترم مجلس تقاضا دارم با همدلی و همزبانی نسبت به پیگیری موضوعات مطروحه و احیای حقوق ذاتی مردم شریف شیراز و استان فارس اقدامات لازم را انجام دهند.

هنوز درد جنایت‌های حادثه دلخراش منا التیام نیافته که امام جمعه وهابی ملعون و ملحد مکه خون و مال شیعیان ایران و لبنان و عراق که پیرو فرهنگ امام خمینی (ره) هستند را حلال و اعلام می‌نماید در مکه به آن‌ها حمله کنید. لعنت بر این آل سعود که از صهیونیست‌ها پست‌ترند.

شورا و شهرداری و دستگاه‌های فرهنگی شهر شیراز با توجه به جایگاه سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام می‌بایستی در مبحث شناخت فرقه ضاله وهابیت و مبارزه فرهنگی علیه این گروه برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد و با تلاش و همکاری مردم شریف ندای مبارزه عقیدتی با این فرقه ضاله را در کشور و دنیا طنین‌انداز نمایند. باشد روزی فرا رسد که جهان اسلام از کل انحرافات پاک و مصون گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی