مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

... شیـراز، شـهر زندگی

مهندس رضــا محــمدیان

رهبـــر انقلاب، حضرت‌آیت‌ا...‌خامنه‌ای:
مردم به شوراهای اسلامی شهر اقبال کنند. به این انتخابات توجّه کنند. در آن شرکت نمایند. آن را جدّى بگیرند. هدف هم عبارت باشد از این‌که اهدافى که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده است -اهداف خدایى، اهداف انقلابى، اهدافى که در جهت تحکیم پایه‌هاى انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و حکومت انقلابى در کشور است- تحقّق پیدا کند.
اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده‌ی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه‌ی متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه‌ی مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.
افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آراء، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته است.


بایگانی

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با انتقاد از امحای 1700 تن سیب‌زمینی گفت: انجام این کار در فارس مصداق کامل اسراف و تبذیر است.

مهندس رضا محمدیان عصر امروز در یکصد و بیست و هفتمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز ضمن عرض تسلیت ایام اربعین و ماه صفر اظهار داشت: اربعین تجلی عشق به تربت و مرقد سیدالشهدا (ع) و آغاز جاذبه عشق حسینی است.

وی اضافه کرد: با حضور شیعیان دنیا بزرگترین تجمع انسانی در ایام اربعین عراق در تبلور فرهنگ شهادت حسینی همچون سنوات گذشته شکل خواهد گرفت که بدون تفسیر مازاد شعار لبیک یا حسین این زوار پیام‌های بسیاری برای سران قدرت‌ها و ملت‌های مختلف جهان خواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: بسیج مظهر عشق است و ای کاش فرهنگ بسیج و بسیجی در تمام مدیران و مسئولان نهادینه می‌شد.

مهندس محمدیان در ادامه گفت: مدیران و مسئولان نظام و جناح‌های مختلف سیاسی باید با اولویت فرهنگ و تفکر بسیجی که ابتدای آن ایثار و از خودگذشتگی است و بدون در نظر گرفتن منافع قدرتی مادی و سیاسی خود با همدلی و همزبانی صرفاً به دنبال رفع مشکلات و معضلات مردم شهیدپرور میهن اسلامی و اعتلای بیشتر فرهنگ تشیع باشند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با انتقاد از امحای 1700 تن سیب‌زمینی خاطرنشان کرد:  طی هفته گذشته خبری مبنی بر امحای 1700 تن سیب‌زمینی در فارس به گوش رسید که بسیار تعجب‌برانگیز است و این مصداق کامل اسراف و تبذیر است.

وی با بیان اینکه جا داشت از این سیب‌زمینی‌ها جهت پذیرایی از زوار اربعین و هیئت‌های مذهبی و یا توزیع بین مستمندان استفاده می‌شد ابراز داشت: مسئولان مربوطه ‌باید پاسخگو باشند و نهادهای نظارتی نیز باید برخورد قاطع با خاطیان انجام دهند.

مهندس رضا محمدیان در ادامه با اشاره به اختصاص بودجه بسیار کمی به احیای دریاچه مهارلو و دریاچه پریشان تصریح کرد: اختصاص بودجه بسیار کمی به احیای دریاچه مهارلو و دریاچه پریشان نسبت به دریاچه ارومیه و تشکیل جلساتی با حضور خانم ابتکار که صرفاً منجر به وعده بهتر شدن بودجه شد جای سئوال دارد که اینها همه از مصادیق کم‌توجهی دولت به استان پهناور فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است و ای کاش نمایندگان و مدیران محترم استان با اتحاد و همدلی تلاش نمایند تا حداقل در بودجه‌نویسی سال آینده دولت این کمبودها جبران شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به نظر می‌رسد سران فتنه‌گر غرب پس از گزیده شدن، کمی به فکر کنترل تروریست دست‌پرورده خود در منطقه افتادند افسوس که اینان با توطئه‌های خود هزینه‌های زیادی را در نقاط مختلف خاورمیانه و دنیا برای مردم مظلوم ایجاد نمودند و به طور قطع باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
رضا محمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی